ხდკ - ხშირად დასმული კითხვები

Gofer-ში რეგისტრაციას, დაახლოებით 35-40 წამი სჭირდება. თუ არ გჯერათ,იხილეთ ვიდეო ინსტრუქცია

Gofer-ში ამანათის დეკლარირება შესაძლებელია როგორც ამანათის მიღებამდეთრექინგ კოდის დამატებით, ისე ამანათის ამერიკულ მისამართზე მოსვლის შემდეგ.
 

 
ამანათის დეკლარირებისას აუცილებელია მიუთითოთ პროდუქციის დასახელება,
 ფასი და გამომგზავნი.

 
ღილაკზე  წინასწარი დეკლარაცია დაჭერის შემდეგ, მიუთითეთ თრექინგ კოდი, შესაბამის ველში ჩაწერეთ ნივთის ღირებულება დოლარში და ჩამონათვალში აირჩიეთ პროდუქციის ზოგადი კატეგორია, მაგ : ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი, ელექტრო მოწყობილობები (თუ თქვენი პროდუქციის ზუსტი კატეგორია ვერ მონახეთ, მონიშნეთ "სხვადასხვა მზა ნაწარმი" და სურვილის შემთხვევაში დააფიქსირეთ დამატებითი სერვისის მოთხოვნა.
 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ საბაჟო გადასახადებისაგან თავის არიდების მიზნით შეცდომით დადეკლარირებულ პირველ ამანათზე, დაგეჯისრებათ ჯარიმა დღგ-ს 40%-ს, ხოლო მომდევნოზე 100%- ოდენობით.

საწყობიდან ამანათების გაცემა ხდება შეკვეთის განმთავსებელი პიროვნების პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის საფუძველზე.
 
 * გაითვალისწინეთ, რომ სურვილის შემთხვევაში, შეგიძლიათ მიუთითოთ ამანათის მიმღები სხვა პასუხისმგებელი პირი.

Gofer-ის კურიერებმა თქვენამდე მოსასვლელი უმოკლესი გზები ყველაზე კარგად იციან,
 თუმცა გაითვალისწინეთ,რომ ჩვენი კურიერი მითითებულ მისამართზე მაქსიმუმ 2-ჯერ მოვა, ამანათის ჩაბარება კი მიმღები პირის პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის საფუძველზე მოხდება.
 
 მიმღები პირი შესაძლოა იყოს ოჯახის წევრი,მეზობელი ან სხვა.

გადაფუთვა თქვენს ამერიკულ მისამართზე ყუთით მოსული ამანათის შედარებით კომპაქტურად შეფუთვას ნიშნავს და მეტწილად წონისა და მოცულობის შესამცირებლად გვჭირდება. 
 
 გაითვალისწინეთ, რომ 
Gofer-ში გადაფუთვის სერვისი უფასოა, ხოლო მსხვრევადი ნივთები მოთხოვნის მიუხედავად არ გადაიფუთება. 

დამატებითი შეფუთვის სერვისი საჭიროა სპეციფიკური შიგთავსის მქონე ამანათებისთვის.  მაგ : თუ გამოწერილი ნივთი მსხვრევადია, შესაძლოა ის სპეციალურად გადაიფუთოს დაზიანების რისკის შესამცირებლად.
 
*ნივთის ბუშტებში გადაფუთვის საფასურია 2.99$

თუ შენაძენს შენით ვერ აკეთებ, ჩვენი ციფრული ასისტენტი სასურველ ნივთს შენს მაგივრად გამოწერს.
 
 ამისათვის, უნდა გამოგვიგზავნო შესაძენი ნივთის ბმული, ჩაგვიგდო ფოტო და საჭიროების შემთხვევაში მოგვაწოდო ინფორმაცია დამატებითი მახასიათებლების შესახებ.
 
გაითვალისწინე, რომ ციფრული ასისტენტის მომსახურება უფასოა, ხოლო სერვისის მიღებამდე, აუცილებელია გამოგზავნილი ინვოისის მიხედვით ანგარიშსწორება.

სურვილის შემთხვევაში, ჩვენი ამანათების ექსპერტი ამერიკის მისამართზე მოსულ ნივთს გულდასმით დაათვალიერებს და გადაამოწმებს მის შესაბამისობას ვებსაიტზე განთავსებულ, შეძენილ ნივთთან.
 
 სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ჩვენი ექსპერტი იზრუნებს ის ჩამოგივიდეთ, რაც გამოწერეთ. ამისათვის, აუცილებელია სპეციალურ ველში მიუთითოთ, თუ რომელი დეტალის შემოწმება გსურთ.

Gofer-ის ამერიკული მისამართია 49 Serenity LN Dover DE 19904

ჩვენთან, 1 კილოგრამი ამანათის ტრანსპორტირების საფასური - 8.95 დოლარის ექვივალენტია ლარებში.
 
 ასევე გახსოვდეთ, რომ Gofer თანხას მხოლოდ ფიზიკურ წონაში გახდევინებთ

თუ Gofer-ის ამერიკის საწყობში მისასვლელი ამანათი არ ფიქსირდება, ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდი შემთხვევის დადგომიდან 2 კვირის ვადაში ჩაატარებს ყველა საჭირო მოკვლევის პროცედურას და შეეცდება უმოკლეს ვადებში დაადგინოს ჭეშმარიტება.
 
 თუ
 ამ ვადის გასვლის შემდეგ არ დადგინდა გაუგებრობის მიზეზი, ჩაითვლება, რომ ამანათი ჩვენს საწყობამდე არ მოსულა.
 

თქვენსა და Gofer-ს შორის ანგარიშსწორება უნდა მოხდეს ტვირთის ჩამოსვლიდან არაუგვიანეს 30 დღეში. 
 
ვადის გადაცილების შემთხვევაში, ტვირთს ყოველდღიურად დაერიცხება შენახვის საკომისიო, კილოგრამზე 30 თეთრის ოდენობით.

Gofer ამანათების ტრანსპორტირებას ამერიკიდან საქართველოში, მხოლოდ ოფიციალური სელერების ვებსაიტებიდან განხორციელებულ შეკვეთებზე ახორციელებს.

გაფრთხილება

გოფერელებო!

სამწუხაროდ, უნდა გაცნობოთ, რომ Gofer დროებით წყვეტს საქმიანობას.

❗❗ გაუგებრობა რომ არ გამოვიწვიოთ აქვე გეტყვით ყველა მომხმარებელს, ვისაც გოფერის დახმარებით უკვე გამოწერილი აქვს ამანათი, დათქმულ დროში მოგაწვდით და არ შეგექმნებათ რაიმე პრობლემა. (ბოლო რეისი გამოიგზავნება 20 ივნისს)

რაც შეეხება მიზეზებს...
ეს გადაწყვეტილება მივიღეთ, რადგან გადამზიდი კომპანიისგან უკვე არაერთხელ შეგვექმნა ისეთი პრობლემა, რაც ჩვენი, როგორც ბრენდის იმიჯს საგრძნობლად აზარალებდა.

ჩვენ მუდმივად ვმუშაობდით წარმოქმნილი პრობლემების გამოსწორებაზე, თუმცა ეს არ აღმოჩნდა საკმარისი.

მადლობას გიხდით ყველა გოფერელს ჩვენთან თანამშრომლობისთვის💥